אספקת מוצרים, החלפות וביטול עסקה
- החברה אינה מתחייבת לספק את המוצרים והשירותים לכל כתובת או אתר, אלא לאזורי אספקה מוגדרים בלבד, בהתאם למפורסם באתר.
- החברה רשאית לקבוע ולשנות מעת לעת, את התנאים הקשורים למשלוח, לרבות אזורי ההפצה, מגבלות בדבר נקודות האספקה, מחיר המשלוח ותנאיו, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי.
- המוצרים והשירותים יסופקו בכתובת שיזין הרוכש במסגרת תהליך הרכישה (להלן – “כתובת האספקה”), בהתאם למועד האספקה, כפי שיוצג לרוכש במסגרת תהליך הרכישה (להלן – “מועד האספקה”).
- הרוכש מתחייב כי הוא (או גורם אחר מטעמו), יימצא בכתובת האספקה, במועד האספקה, לצורך קבלת המוצרים ו/או השירותים.
- במקרה של היעדרות הרוכש (או גורם אחר מטעמו) מכתובת האספקה במועד שנקבע, הרוכש יחויב במלוא התשלום בגין הרכישה (לרבות עלויות הכרוכות בהתקנה ובמשלוח), ללא החזר כלשהו. החברה תתאם מועד חלופי לאספקה, והרוכש יחויב בתשלום נוסף, בגין העלויות הנוספות הכרוכות בתיאום זה, לרבות עלויות התקנה ודמי משלוח נוספים. כמו כן, במקרה זה, הרוכש מוותר, מראש, על כל טענה בעניין אספקת המוצרים ו/או השירותים.
- הרוכש מתחייב לבדוק ולבחון את המוצרים שקיבל, התאמתם להזמנה, ותקינותם, מיד בסמוך לקבלתם.
- במקרה של נסיבות בלתי צפויות, גניבה, אובדן של המוצרים, קושי באיתור או יצירת קשר עם הרוכש, עיכובים אחרים שאינם בשליטתה של החברה, וכיוצא בכך, ייתכן שמועד אספקת המוצר בפועל יידחה בשלושה ימי עבודה נוספים, מעבר למועד האספקה המקורי. במקרים אלו, הודעה מתאימה תישלח לרוכש, ולא תהיה לרוכש כל טענה, תביעה ו/או דרישה בגין עיכובים אלו.
- במקרה שיתברר לחברה, כי בשל נסיבות שאינן תלויות בחברה, לא ניתן להשלים את האספקה כנדרש, החברה תהא רשאית לבטל את העסקה בכל עת, בהודעה לרוכש, וללא חיוב בתשלום כלשהו.
- החזרה ו/או החלפה של מוצרים, תיעשה בהתאם ובכפוף לכל דין.
- הרוכש רשאי לבטל את רכישת המוצר, בהתאם להוראות הדין, לרבות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א -1981, ובכפוף לכל התנאים המפורטים להלן:
- הרוכש מסר הודעת ביטול לחברה, בטלפון:_03-9021111, כתובת הדוא”ל [email protected] או בדואר רשום לכתובת: רחוב המלאכה 8, ראש העין4809114 (להלן – “הודעת ביטול“).
- הודעת הביטול נשלחה לא יאוחר מהמועד הקבוע בדין לביטול העסקה.
- הרוכש השיב את המוצר לחברה לא יאוחר מהמועד הנדרש על פי דין.
- רוכש שקיבל את המוצר נשוא העסקה, ומעוניין לבטל את הרכישה, ישיב את המוצר (באריזתו המקורית) לחברה, במהלך שעות הפעילות.
- במידה שנגרמה ירידת ערך משמעותית למוצר, לפני או תוך כדי החזרתו לאתר המסירה, החברה רשאית לחייב את הרוכש בגין ירידת ערך זו.
- במקרה שבו אחד מהמוצרים, לא יסופק בפועל לרוכש במועד שנקבע ו/או במקרה שאחד מהמוצרים יתגלה כפגום, יש לפנות בהקדם האפשרי, למוקד שירות הלקוחות, לפי פרטי הקשר המפורטים בתחתית תקנון זה, לטיפול בבעיה או לקבלת זיכוי כספי בגין המוצר הפגום ו/או החסר, לפי העניין.
- במקרה שהרוכש יבטל את הרכישה עקב פגם במוצר, עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו באתר, או עקב אי אספקת המוצר לנקודת האיסוף במועד הקבוע בתקנון זה, החברה לא תגבה מהרוכש תשלום נוסף כלשהו, ותשיב לו את כל התשלומים ששילם במסגרת הרכישה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול (והשבת המוצר) – והכל בכפוף לתנאים המפורטים בתקנון זה.
- במקרה שהרוכש יבטל את הרכישה מטעמים אחרים (שאינם הטעמים המפורטים בסעיף 49 לעיל), החברה תחייב את הרוכש בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או בסך של 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבין שניהם – ולמעט חיובים אלו, תשיב לרוכש בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול (והשבת המוצר), את התשלום ששילם, ותבטל את חיוביו הנוספים של הרוכש בשל העסקה, ככל שקיימים כאלו.
לקריאת התקנון המלא של האתר- לחצו כאן