Skip to Content
עד 72 שעות אספקה * ללא ערבי חג וסופ"ש * חדרה- גדרה
מוצרי החברה נבדקים ומאושרים על ידי מכון התקנים ותקנים בינלאומים רלוונטים.

שדרוג הבית עם מחמם מים בגז- חימום מים מידי וחסכון באנרגיה

מי מאיתנו לא נתקל בבעיות של מים חמים בבית?

דודי השמש, למרות השימוש הנפלא שלהם, לעיתים לא מספיקים כשמדובר במקלחת חמה לכל בני המשפחה. כל אחד מאיתנו יודע את התסריט: התוצאה היא שאנחנו נשארים עם מקלחות קרות וסובלים מתכנון מראש ארוך ומיותר.

האם יש פתרון לבעיה הזו?  ברור, קראו כאן!

נעים להכיר- מחמם מים בגז  RINNAI מבית יפת אביזרי גז.

אחד היתרונות של מחמם מים בגז על פני שיטות חימום מים אחרות הוא היכולת לספק מים חמים ברגע, ללא הגבלה, ללא תכנון מראש, גם בימים הקרים ביותר.  אז זה די ברור למה כדאי להתקין מחמם מים כשאין דוד שמש – אבל תתפלאו לשמוע שניתן, ואף רצוי, להתקין גם אם יש לכם אחד כזה!

מחמם המים פועל בסנכרון מלא עם המערכת הסולארית (דוד השמש) ונכנס לעבודה רק לאחר שסיימתם לנצל את המים החמים שבדוד השמש. הוא מתחבר ישירות לברז המים החמים הראשי, ומבטיח מים חמים באופן מיידי וללא הגבלה בכל אחד מהברזים בבית.  ניתן לומר כי מחמם מים בגז, הינו המשלים האולטימטיבי עבור דודי השמש.

חברת יפת אביזרי גז  מזמינה אתכם להצטרף למאה ה-21 ולשדרג את הבית למחמם מים מבית Rinnai היפנית, המותג המוביל בתחום.

 

יעילות בשימוש למשפחות – תנו לנו להסביר

היתרון הברור והבולט ביותר של מחמם מים בגז הוא ללא ספק אספקה של מים חמים באופן מיידי ובלי מגבלה של קיבולת המים בדוד השמש. בלי לתכנן מראש ובלי לחשש מסיום המים החמים לפני שסיימת להתקלח. כשמדובר במשפחה, משמעות הדבר הוא יעילות וחיסכון, באנרגיה ובזמן: ניתן לפתוח כמה ברזים  במקביל: לרחוץ כלים, לעשות אמבטיה לקלח את הילדים והכל במים חמים בלי  צעקות  של “תסגרו את המים”. כל אחד מבני הבית יכול להתקלח בשעה שמתאימה ונוחה לו, מבלי לריב על התור למקלחת או להתעצבן כי שוב שכחו את הדוד החשמלי דולק או לחילופין לא הפעילו אותו בכלל…..

לזוגות צעירים לפני כניסה לדירה חדשה

אם אתם בתחילת חייכם המשותפים ביחד, ומתכננים מעבר דירה, קנייה, בנייה או שיפוץ – אין זמן טוב מזה לדבר על חימום מים בגז. המועד האידיאלי להתקנת מחמם מים בגז הוא לפני כניסה לדירה או לבית פרטי, לאור חשיבות הכנת התשתית הראויה. חברת Rinnai היפנית, שמחממי המים שלה הם הנפוצים ביותר בעולם וגם אצלנו בארץ, מציעה שני סוגים של מכשירים: אחד שמותאם לדירות בבנייני מגורים, ומיועד להרכבה פנימית, ואחד שמותאם להרכבה חיצונית ומתאים בעיקר לבתים פרטיים.

כמובן, שניתן להתקין מחמם מים בגז גם בדירת המגורים הקיימת שלכם, אפילו אם היא בבניין ישן, אפילו אם היא בשכירות וזאת בהתאם לתשתית הגז הקיימת בביתכם.

חימום מים מיידי לרווקים שחוזרים הביתה

רווקים – אתם בטח יושבים שם וחושבים שמה לכם ולכל הסיפור הזה, הרי זה רק אתם והמיטה שאתם ישנים בה באלכסון. אבל בפועל, אתם עשויים להיות המרוויחים הכי גדולים מהתקנת מחמם מים בבית:

גם אם אין מי שידליק לכם את הדוד כשאתם בדרך הביתה זה ממש לא משנה כאשר יש לכם חימום מים בגז. אחרי יום ארוך וקשה, או אם חזרתם ממועדון בשעה מאוחרת וכל מה שאתם רוצים זה מקלחת חמה, מחמם מים בגז מבטיח לכם מים חמים ברגע, ביום או בלילה, ללא הגבלת זמן.

איכות, אמינות, וחיסכון

מחממי המים של Rinnai מתעדכנים בטכנולוגיה מתקדמת ומציעים איכות, אמינות ובטיחות מתקדמות. הם ניתנים לשליטה מלאה בטמפרטורה ומתאימים לתנאי האקלים בישראל. כך שאם בחרתם לשדרג את איכות החיים שלכם, אין טעם להתפשר על מחממים זולים ופחות איכותיים.

 

 

מוצרים קשורים

בחזרה למעלה
300 300 Pop Up