Skip to Content
עד 72 שעות אספקה * ללא ערבי חג וסופ"ש * חדרה- גדרה
מוצרי החברה נבדקים ומאושרים על ידי מכון התקנים ותקנים בינלאומים רלוונטים.

מייבש כביסה Rinnai לייבוש כביסה בחצי מהזמן!

מייבש כביסה בגז או חשמלי? כל הפרטים

התרחבה המשפחה והגיע הזמן לרכישת מייבש הכביסה הראשון? המייבש הישן התקלקל? לפני שאתם בוחרים את מייבש הכביסה החדש שלכם, כדאי שתכירו את מייבשי הכביסה המופעלים בגז, המציעים מספר יתרונות משמעותיים על פני מייבשי הכביסה החשמליים.

מזל טוב, הגעתם לנקודת ההחלטה של בחירת מייבש כביסה חדש לביתכם. כיום קיימות אופציות רבות ומותגים רבים, אך טרם ביצוע ההחלטה, הכירו את מגוון הטכנולוגיות והאפשרויות שצריך לקחת בחשבון.

בראש ובראשונה עליכם לבחור בין מייבש כביסה הפועל באמצעות חשמל למייבש כביסה בטכנולוגיה מתקדמת נוספת והיא הגז הביתי. למעשה כל המייבשים פועלים על אותו עיקרון- מנוע חשמלי קטן מסובב את התוף עם הכבסים ומאוורר חשמלי מפזר את החום בתוך התוף. יחד עם זאת, ישנן שתי דרכים על מנת לייצר את החום הדרוש לייבוש הבגדים- בגז על ידי מבער גז או בחשמל על ידי זרם חשמלי העובר דרך סליל חימום.
בארה”ב מייבשים הפועלים בגז מהווים כבר שנים רבות כ-20% מסך מכירות מייבשי הכביסה. יותר ויותר משפחות מגלות את היתרונות במעבר לייבוש כביסה במכשיר המופעל בגז, וגם במדינתנו משפחות רבות מצטרפות למגמה ועוברות לייבש את הכביסה באמצעות גז.

מהם היתרונות המשמעותיים בייבוש כביסה בגז?

קיצור זמן הייבוש:

היתרון הראשון הוא כמובן איכות חיים, הזמן של כולנו יקר ואנו לא מפסיקים לחפש אחר פתרונות וקיצורים על מנת לייעל את היום יום ואת אורח החיים הלחוץ אותו אנו חיים. מייבש כביסה בגז מקצר את זמן ייבוש הבגדים בחצי בהשוואה לחלופה החשמלית, מה שחוסך לכם זמן יקר בהמתנה לכביסה יבשה. למשל, 6 ק”ג כביסה יתייבשו תוך 40-50 דקות בלבד אל מול שעה וחצי עד שעתיים במייבש חשמלי. בנוסף, במכונות הכביסה החדשות המשווקות בשוק קיימות תכניות כביסה קצרות וכי לא מעט פעמים תכנית הכביסה בפועל היא קצרה משעה. לכן מייבש כביסה בעל פעולת ייבוש קצרה יצליח להסתנכרן טוב יותר עם מכונת הכביסה כאשר אתם מבצעים מספר כביסות ברצף.

חסכוני:

מייבשי כביסה חשמליים צורכים חשמל רב בכל פעולה דבר המשפיע על הדרוג האנרגטי של המייבש ועל הוצאת החשמל השוטפת בגין כל הפעלה. מייבש כביסה המופעל בגז הינו בעל דרוג אנרגטי A, המייבש מצטיין ביעילות מרבית בניצול האנרגיה, הוא צורך פחות אנרגיה להפעלתו ומנצל אותה גם באופן מקסימלי. בנוסף, המייבש מצויד בחיישני לחות המסיימים את פעולת הייבוש כאשר הבגדים יבשים ללא תלות בתוכנית המופעלת.

שמירה על איכות הבגדים לאורך זמן:

לעומת ייבוש בחשמל, מייבש כביסה בגז כמעט ולא מייצר חשמל סטטי, משמע לא נוצרות כדוריות בד וסיבי הבגד לא נפגעים תוך כדי הייבוש, כך שפריטי הלבוש האהובים עליכם יישמרו לזמן רב יותר. בנוסף, הבגדים יוצאים מהמייבש רכים וללא קמטים, דבר אשר יקל על פעולת הגיהוץ.

ידידותי לסביבה:

יתרון נוסף הוא שמייבש הפועל בגז ידידותי יותר לסביבה מאשר החלופה החשמלית. כאמור מייבש כביסה חשמלי זולל אנרגיה רבה, ואילו מייבשים הפועלים באמצעות גז מתאפיינים ביעילות אנרגטית גבוהה. בימינו ישנה מודעות גבוהה מאוד לחשיבות השמירה על איכות הסביבה, שימוש באנרגיה ירוקה וצמצום הפגיעה בסביבה ככל הניתן.

מה עליכם לקחת בחשבון?

  • מייבש כביסה בגז ימוקם לרוב במרפסת השרות או חדר הכביסה על מנת לאפשר הוצאת ארובה שרשורית החוצה (בדומה לארובה השרשורית הקיימת במייבש כביסה חשמלי)
  • מייבש בגז קומפקטי וקטן יותר במידותיו מאשר מייבש חשמלי ומאפשר לכם לתכנן פחות מקום עבור מיקומו
  • את המייבש ניתן למקם מעל מכונת הכביסה או בסמוך לה
  • עלות הרכישה של מייבש בגז תהיה אמנם גבוהה במקצת מהחלופה החשמלית, אך איכות החיים המתקבלת מפצה על כך ומעבר, תוכלו ליהנות מחיסכון משמעותי בזמן הייבוש, קיפול וגיהוץ הבגדים

 

חברת יפת אביזרי גז מייבאת ומשווקת בבלעדיות את מייבש הכביסה של המותג Rinnai, המיוצר ביפן ומוביל את קטגוריית המוצרים צורכי הגז בעולם.

בחזרה למעלה
300 300 Pop Up